Translate

Thursday, October 3, 2013

بخشهایی از کتاب مورمون

من تلاش میکنم تا در این وبلاگ گزیده هایی از کتاب مورمون را برایتان انتخاب و بنویسم .


من بارها کتاب مورمون را خواندم و به مطالبی رسیدم که دوست دارم با خوانندگان این سایت که به زبان پارسی صحبت میکنند وقایع و مطالب را به اشتراک بگذارم .
آشنایی من با این فرقه از ادیان الهی به گونه ای شروع شد که سالها برای تغییر دین به ادیان زیادی سر زدم و مطالب زیادی را بررسی کردم ولی در نهایت به این گروه به صورت کاملا اتفاقی برخورد کردم که شاید این همان موهبت الهی بود که شامل حال من شد تا بتوانم برای رسیدن به ایمان واقعی راهی را پیدا کنم که سالها به دنبالش میگشتم ، البته در آینده با رسوم و ارکان این دین مسیحیت بیشتر صحبت میکنم و خوشحال خواهم شد اگر شما نیز تجربیاتی دارید برایم ارسال کنید . 
من به شخصه به هیچ دینی و هیچ فرقه ای بی احترامی نمیکنم و صرفا با توجه به حق آزادی بیان نظرات شخصی خودم را در این وبلاگ مینویسم ... 
امیدوارم دوستان عزیزی که در ایران یا کشورهای دیگر زندگی میکنند با کلیسای عیسی مسیح پاکان روزگار بازپسین بیشتر آشنا شوند .

No comments:

Post a Comment