Translate

Saturday, October 12, 2013

مطلبی در مورد کتاب مورمون

مواردی که در مورد کتاب مورمون میبایست اینجا ذکر کنم ...

من کتاب مورمون را به ترجمه فارسی دو بار خواندم و در هیچ کجای کتاب مواردی که در سایتهای اینترنتی بر علیه این کتاب نوشته شده است را صحیح نمیبینم  . 
در مواردی که در اینترنت مشاهده کردم به تاریخ وقایع اتفاق افتاده ایراد گرفته اند که اصلا به جا نبوده و تاریخ ها کاملا صحیح میباشد . 
در بسیاری از نوشته ها خوندم که جوزف اسمیت دارای همسر های بسیاری بوده که این موضوع در هیچ کجای کتاب مورمون نیامده و فقط برای برچسب زدن به این پیامبر بیان شده . 
من تلاش میکنم که کتاب مورمون را به زبان فارسی به ندرت بر روی سایت قرار داده تا همگان بتوانند با متن این کتاب آشنا شوند . 
توصیه من به دوستان اینه که بدون مطالعه ، مطالب دروغین سایتهای اینترنتی را قبول نکرده و برای اطلاعات بیشتر تحقیق کنند . 
من همیشه آماده جوابگوئی به سوالات شما هستم و تلاش میکنم جوابگوی شما باشم و در شرایطی که در اطلاعات کافی در مورد سوال شما نداشته باشم  ،  از کارشناسان در دسترس پرسیده و بهترین جواب را برای شما میاورم  ، امیدوارم بتوانم جوابگوی سوالات شما باشم ... 
من سعی میکنم به عنوان یک پل ارتباطی با شما و کارشناسان مورمونی که همیشه در دسترس من هستند ، شما را با این دین الهی آشنا کنم . 
متاسفانه در ایران اجازه تاسیس این کلیسا داده نشده و اطلاعات در مورد مورمون بسیار کم و اندک است ، بنابر این تصمیم من برای شناخت مورمون در بین کسانی است که خواهان آشنائی بیشتر هستند .

No comments:

Post a Comment