Translate

Friday, October 4, 2013

فقط دو روز به انجام غسل تعمید مونده ...

فقط دو روز به انجام غسل تعمید مونده ...، خواهر ها و برادر ها تمام مقدمات رو آماده کردن ، درست مثل اینکه یه بچه میخواد متولد بشه ، حتی ریز ترین موارد رو اعم از نوع نیایش مورد علاقه ، چه لباسی بپوشم ، چه نکاتی رو رعایت کنم و و و ... 
حتی سوال کردن که دلم میخواد بعد از غسل چه دسری برام درست کنن که البته این یه لطف اضافه بود برای من ... 
امروز همه سوالها پرسیده شد و خوشبختانه به لطف خدا و مسیح مقدس آماده بودم و برای روز تعمید روز شماری میکنم ...
خیلی هیجان داره ... 
مثل این میمونه که میخوام بمیرم و دوباره به دنیا بیام ...
بعد از غسل کامل براتون میگم که چه اتفاقاتی تو این 40 روز برام افتاد ، میدونم که برای خیلی ها جالب و شنیدنی و تجربیات جالبی رو میتونه براتون نشون بده ، امیدوارم بشه فیلم بگیرم براتون بگذارم اینجا ...
خیلی هیجان داره ...

No comments:

Post a Comment