Translate

Sunday, December 8, 2013

غسل تعميد


سلام دوستان عزیز 
این هفته هم برکات خداوند بهشتی سرازیر بود ، شنبه صبح از شهر خودم برای سفر به نورشاپینگ ( یکی از شهر های سوئد ) عازم شدم ، در زمان سوار شدن به قطار خواهر کلینگلر و خواهر اندرسون با اومدن به ایستگاه قطار و بدرقه من بسیار منو خوشحال کردن و واقعا سورپرایز شدم . 
بعد از 7 ساعت سفر به شهر نورشاپینگ رسیدم و به سمت کلیسا رفتم ، همه حاضر بودند و بعد از لباس پوشیدن برای غسل تعمید در مراسم کلیسا حاضر شدیم ، 3 نفر قرار بود غسل بشن و مثل دفعه قبل مراسم به زیبائی انجام شد و برادران و خواهر ی که حاضر بود غسل شدند .
خوشحالم که بعد از دو ماه که از غسل خودم میگذشت تونسته بودم بشارتهای مسیح رو به 7 نفر دیگه بدم و با خلوص نیت و قلبی سر شار از ایمان به خدا و ایمان به مسیح در آب تعمید حضور پیدا کنند و تعمید بشن . 
امیدوارم بتونم به این کار ادامه بدم و یکی از شاگردان مسیح باشم . 
فردای اون روز هم همه در کلیسا حاضر شدیم و این سه نفر از موهبت دریافت روح القدس بر خوردار شدند . 
خدا به همشان برکت عطا کند .
آمین 




ديروز غسل تعميد انجام شد عكسهاي زير مراسم غسل تعميد ديروز در نورشاپينگ

2 comments:

  1. Hej!

    Jag heter Gunnel Troberg, är medlem i Västra Frölunda församling i Göteborg och skriver på en blogg som heter Mormonlady.se Jag har skrivit om iran(ier) och kyrkan och blev tipsad av en systermissionär om din bloggsida. Jag såg att du skrivit ditt vittnesbörd på farsi på hemsidan. Har du möjlighet att översätta det till svenska så kan jag publicera det på Mormonlady.se MVH/Gunnel Troberg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Du kan skriva till mig på gustrobg@student.gu.se

      Delete