Translate

Friday, November 29, 2013

غسل تعمید 4 ایرانی



سلام دوستان خوبم



تو این چند روز که نبودم خیلی خبر دارم ، بالاخره برای غسل دادن 4 نفر از اعضای یک خانواده ایرانی به شهر نورشاپینگ رفتم ،ساعت حرکت قطار 4 صبح بود ولی آخرین اتوبوس تا ایستگاه قطار 2 صبح میرفت و بعدی 6 صبح که مجبور بودم ساعت 2 برم و تو ایستگاه منتظر باشم تا ساعت 4 ، بعد از 7 ساعت بالاخره رسیدم به مقصد ، وقتی رسیدم همه چیز رو آماده کردم و و لباس سفید مخصوص رو هم پوشیدم ، 3 تا دختر و 1 پسر بودند ، آنها هم لباس مخصوص پوشیدند و با مراسم خاصی که طبق برنامه ریزی بود در کلیسا انجام شد . ابتدا همه در داخل کلیسا با لباس سفید نشستیم و سرود های زیبا توسط خواهران و برادران سروده شد با نوای پیانو ، بسیار زیبا و خاص که شاید وصف همه اون لحظات امکان پذیر نباشه ، بعد از اجرای سرود و دعا من باید صحبت میکردم ، رفتم و با متنی که تو قطار موقع رفتن تهیه کرده بودم رو خوندم ...

بهترین لحظه زمانی بود که بعد از صحبتهای من برای انجام غسل از صحن کلیسا خارج شدیم و به پیشنهاد من برای انجام دعای قبل از غسل به اتاق خالی رفتیم ( همین اتفاق برای من هم افتاد و خواهر کلینگلر و خواهر اندرسون برای من انجام دادند ) در اتاق همگی روبروی هم زانو زدیم و من شروع کردم به دعا کردن ، لحظه خاصی بود ، خیلی خاص ، همه چشمها اشک جاری بود و یه حال دیگه ای داشت ، لحظه ای که توبه کردی و با غسل همه گناهانت پاک میشه و اون لحظه پاک پاک از خداوند درخواست میکنی ، هر چیزی که میخوای ، هر آرزوئی که داری و هر گره ای که تو زندگی داری و میخوای باز شه ، خیلی خاص بود اون صحنه و اون لحظه ...

و بعد برای مراسم غسل به محل مخصوص رفتیم ...

یکی یکی همه غسل شدند با این دعا { خواهر / برادر .... من با اجازه عیسی مسیح ، ترا به نام پدر ، پسر و روح القدس تعمید میدهم . آمین }

برای اولین بار در کشور سوئد غسل برای فارسی زبانان به زبان فارسی دعایش خوانده شد و همگی غسل شدند .

چه صحنه زیبائی بود وقتی دختران با چشمان اشک دار و حس خاص خودشون پدر و مادرشون رو تو بغل گرفته بودند و گریه میکردند . برای من همه صحنه ها قشنگ بود ولی زیبا ترین لحظه زمانی بود که اشک شوق پدر رو دیدم که از چشماش جاری بود و دختر هاش رو که الان پاک تر از قبل بودن تو بغل گرفته بود .

دوباره به داخل صحن کلیسا رفتیم و سرود و دعا و صحبتهای یکی از اعضای کلیسا و اتمام مراسم که با پذیرائی خواهران و برادران به پایان رسید .

فردای اون روز هم مراسم مخصوص دریافت روح القدس بود که روز یکشنبه در کلیسا انجام شد . این مراسم با دست گذاشتن 2 یا سنفر بر روی سر و خواندن دعای مخصوص ، روح القدس به فردی که غسل تعمید کرده انتقال پیدا میکنه .

بعد از انجام مراسم وقتی سوال کردم که چه حسی داشت همه متفقا گفتند که گرمای خاصی رو تو وجودشون حس کردن ، این همان آتش روح القدس بود که روح رو از گناهان پاک میکنه و همون چیزیه که با داشتن روح القدس میشه به هر کاری ک میخوای به راحتی دست پیدا کنی .

بالاخره مراسم به پایان رسید و من فردای اون روز به شهر خودم برگشتم و باز هم در خدمت شما دوستان هستم .


1 comment:

  1. سلام دوست عزیز این هم وبلاگ من
    https://churchlds.blogspot.com

    ReplyDelete